close

 

 

NlaQ2RFmMH5HmZyKLzEztA.jpg 

 

Spy on me baby use satellite 監視我吧!寶貝用衛星追蹤

Infrared to see me move through the night
紅外線窺探我夜間來去行蹤

Aim,gonna fire,shoot me right 瞄準了就扣扳機可別射歪

I'm gonna like the way you fight 我要好好享受妳搏鬥的姿態

Now you found the secret code I use 這下可被妳發現了我的秘訣

To wash away my lonely blues 排解孤單還不就靠這帖

So I can't deny or lie cause you're that
好吧!我不能否認也不能抵賴

Only one to make me fly 就只妳有讓我飛起來的能耐

Sexbomb,sexbomb,you're a sexbomb
情色炸彈 情色炸彈 妳是個情色炸彈

You can give it to me when I need to come along
需要解放時,找妳就有得辦

Sexbomb,sexbomb,you're my sexbomb
情色炸彈 情色炸彈 妳是我的情色炸彈

And baby you can turn me on 寶貝!妳能讓我心麻意亂

Now don't get me wrong ain't gonna do you no harm
別搞錯,我可沒打算讓妳受傷

This bomb's for lovin' and you can shoot it far
這顆是愛的炸彈它射程超長

I'm your main target come and help me ignite
我就是妳的活靶,快來點我吧!

Love struck,holding you tight 熱愛進攻把妳抱緊啦!

Make me explode although you know 快讓我爆發,雖然妳也很懂

The route to go to sex me slow 若有需要,該怎麼跟我慢慢磨

And yes,I must react to claims of those 沒錯,我就是非得反駮

Who say that you are not all that 那些說妳其實沒兩下子的飯桶

Sexbomb,sexbomb,you're my sexbomb
情色炸彈 情色炸彈 妳是我的情色炸彈

You can give it to me when I need to come along
需要解放時,找妳就有得辦

Sexbomb,sexbomb,you're my sexbomb
情色炸彈 情色炸彈 妳是我的情色炸彈

And baby you can turn me on 寶貝!妳能讓我心麻意亂

You can give me more and more counting up the score
來吧!來吧!給我越多越好

You can turn me upside down inside out
我任妳擺佈,妳想怎樣都好

You can make me feel the real deal
跟妳一道,我就玩得起真才實料

And I can give it to you any time because you're mine
還可以隨時報答妳,因為妳就在我懷抱
  

 

7JOqIVydDQIBI6Q_XYbIiQ.jpg

 

24564&l=f&fid=16

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()