close

 

 

Rg0u7oXUNh5ieDBNz21JrA.jpg  

 

I, I was the lonely one 我,我是個寂寞的人

Wondering what went wrong 常在想究竟我做錯了什麼

Why love had gone and left me lonely
為何愛情遠去,留下孤寂的我

I, I was so confused 我,充滿了迷惑

Feeling like I'd just been used 覺得自己被棄置不顧

Then you came to me and my loneliness left me
然後,你來到身邊,寂寞都遠離了我

I used to think I was tied to a heartache
我一直以為自己被心痛綑綁

That was the heartbreak 也就是心碎

But now that I've found you 但是,如今我找到了你

 

Even the nights are better 連夜晚也變得更美了

Now that we're here together 如今我倆在一起

Even the nights are better 連夜晚也變得更美了

Since I found you, oh 從我找到你開始

Even the days are brighter 連白天也變得更明亮

When someone you love's beside you 當你所愛的人在身旁

Even the nights are better 連夜晚也變得更美了

Since I found you 從我找到你開始

 

You, you knew just what to do 你,你知道怎麼做

'Cause you had been lonely too 因為你也曾經寂寞

And you showed me how to ease the pain
你讓我明白如何減輕痛苦

And you did more than mend a broken heart
你不只是修補了我破碎的心

'Cause now you've made a fire start 因為你燃起了火焰

And I, I can see that you feel the same way
而我,看得出來你也感同身受

 

I never dreamed there'd be someone to hold me
我從來不曾夢過會有人擁抱著我

Until you tell me and now that I've found you
直到你告訴我,我找到了你

 

 

《館口》祝福您

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()