close

 

 

sXd9UrPzMhGRopI0Pta5EA.jpg  

 

I've often heard you say 我經常聽到你說

You love me as a friend 說你愛我像對待朋友一樣

But I love you more than anyone 但我比任何人更愛你

You know I can't pretend no longer
你知道我再也無法假裝下去

I would give you anything 我願意把一切都給你

I've thrown my world away 我已拋開自己的世界

But you don't wanna hear that anymore
但你卻不想再聽到這些

And you wanna hear me say 你只想聽我說

 

Come on and lead me on 指引我吧

Come on and tease me all night long 玩弄我一整晚

Loving you I know it's right 我知道愛你是對的

I'll always need you 我永遠都需要你

I'll never leave you 我永遠都不會離開你

 

Come on and lead me on 指引我吧

Tease me all night long 玩弄我一整晚

I'd rather be a fool with a broken heart
我寧可當個心碎的傻瓜

Than someone who never had a part of you
總比那些永遠不能擁有你的局外人好

 

You know I told you from the start
你知道一開始我就告訴了你

Exactly how I feel 我真正的感受

Times goes on, seems nothing's changed
時光飛逝,似乎什麼都沒有改變

And I'm in love for real 我是真的愛你

We have never played the games that real lovers do
我們不曾玩過這些遊戲,像真正的戀人一樣

So maybe we are better off 也許我們最好到此結束

Baby I'd still like this from you
寶貝,雖然我仍情繫於你

 

 

《館口》祝福您

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()