close

 

 

 

I don't like to sleep alone 我不喜歡一個人睡

Stay with me, don't go 留下來陪我,不要走

Talk with me for just a while 陪我聊聊天

So much of you to get to know 想多了解你一點

Reaching out, touching you 伸出手觸摸著你

Leaving all the worries all behind 所有煩惱都拋到九霄雲外

Loving you the way I do 以我的方式愛著你

My mouth on yours and yours on mine 我的唇吻著你,你也吻著我

Marry me 嫁給我吧

Let me live with you 讓我和你一起生活

Nothing's wrong and love is right 不再有錯,愛亦如是

Like a man says in his song 就像有個男子在歌中唱的

Help me make it through the night 伴我度過漫漫長夜

Loneliness can get you down 孤寂會使你一蹶不振

When you get to thinking no one cares 當你以為沒人在乎你

Lean on me 請依靠我

And I'll lean on you 我也將依靠著你

Together we will see it through 我倆將共度此生

No, I don't like to sleep alone 不!我不喜歡一個人睡

It's sad to think some folks do 想到有人如此,真是可悲

No, I don't like to sleep alone 不!孤枕總難眠

No one does, do you? 沒人願意如此,你呢?

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()