close

 

 

 

When I saw you standing there I about fell off my chair
當我看見你站在那兒,我快要從椅子上跌下

When you moved your mouth to speak
當你開口說話的同時

I felt the blood go to my feet
我感到全身熱血往我的腳竄流

Now it took time for me to know
現在 我要花些時間去了解

What you tried so not to show
是什麼 你試著不要表現出來

Something in my soul just cried
某個事物在我靈魂裡剛哭過

I see the want in your blue eyes
我看見那渴望在你沁藍的眼中

Baby  I'd love you to want me
寶貝  我就愛你要我

The way that I want you
如同我要你那樣

The way that it should be
就樣一切就該如此般理所當然

Baby  you'd love me to want you
寶貝  你就愛我要你

The way that I want to
如同我所渴望的

If you'd only let it be
如果你就讓它發生

You told yourself years ago
你曾告訴自己多年以前

You'd never let your feelings show
你從不曾讓你的感覺展現

The obligation that you made
你所做的那些責任、義務

For the title that they gave
他們所給予的稱謂

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()