close

 

 

_C.n5M35sq0u8dWUXGwt3w.jpg  

 

In that big big house there are fifty doors
在那個大大的房子裡有五十個門

And one of them leads to your heart
其中有一個通向你的心靈

In the time of spring I passed your gate
春天的時候我路過你的門口

And tried to make a start
想給你一個驚喜

All I knew was the scent of sea and dew
我知道,是大海和露水的味道

But I've been in love before, how about you?
但我已經戀愛了,你呢?

There's a time for the good in life
有一段生命中美好的時光

A time to kill the pain in life
這時光消除生命中的痛苦

Dream about the sun you queen of rain
夢想太陽、你雨之女皇

In that big old house there are fifty beds
在那個大大的老房子裡有五十個床

And one of them leads to your soul
其中有一個通向你的靈魂

It's a bed of fear, a bed of threats
它是恐懼的巢穴,恐嚇和悔恨的巢穴

Regrets and sheets so cold
遺憾和床單是那麼的冰冷

All I knew your eyes so velvet blue
我知道,你的雙眼如此蘊藍

I've been in love before, how about you?
我已經戀愛了,你呢?

There's a time for the good in life
有一段生命中美好的時光

A time to kill the pain in life
這時光消除生命中的痛苦

Dream about the sun you queen of rain
夢想太陽、你雨之女皇

It's time to place your bets in life
是把你的賭注嵌入生命的時刻了

I've played the loser's game of life
我扮演的是生命遊戲輸家的角色

Dream about the sun you queen of rain
夢想太陽、你雨之女皇

Time went by as I wrote your name in the sky
當我把你的名字寫在天空,時間悄悄走過

Fly fly away, bye bye
飛吧,飛向遠方,再見,再見

 

 

《館口》祝福您

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()