close

 

 

fuDpIStd52FXAxynBBZgYg.jpg  

 

I feel so bad
我心情很糟

I got a worried mind
我有顆憂傷的心

I'm so lonesome all the time
我一直都很孤單

Since I left my baby behind on Blue Bayou
從我把寶貝遺留在藍色港灣開始

 

Saving nickels, saving dimes
縮衣節食

Working till the sun don't shine
工作到天昏地暗

Looking forward to happier times on Blue Bayou
渴望在藍色港灣有段歡樂時光

I'm going back some day come what may to Blue Bayou
無論如何,總有一天我會回到藍色港灣

Where the folks are fine
那裡有和善的人們

And world is mine on Blue Bayou
世界完全屬於我,在藍色港灣

Where those fishing boats with their sails afloat
那兒有揚起風帆的漁船

If I could only see that familiar sunrise
只要讓我看看那熟悉的日出

Through sleepy eyes
透過我疲憊的雙眼

How happy I'd be
那多快樂啊!

 

Going to see my baby again
和我的寶貝重逢

Going to be with some of my friends
和朋友再度聚首

Maybe I'll feel better again on Blue Bayou
也許我心情會好一些,在那藍色港灣

 

Oh, that boy of mine by my side
噢!我的男孩就在身邊

The silver moon and the evening tide
有銀色月光和晚潮

Oh, some sweet day
噢!多美好的一天

Going to take away this hurting inside
拋開心中的傷痛

Well, I'll never be blue
我從來不感到憂傷

My dreams come true on Blue Bayou
美夢已成真,在那藍色港灣

 

 

《館口》祝福您

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()