close

 

 

pSI3tVq7Ck8RONJSSeJOkg.jpg  

 

It's all because of you 一切都是因為你

I'm feeling sad and blue 我感到難過與憂傷

You went away now 你已離去

My life is just a rainy day 我的人生就像陰雨天

I love you so 我如此愛你

How much you'll never know 有多少你永遠不會知道的事

You've gone away and left me lonely
你已遠去,徒留我寂寞孤單

Untouchable memories 不敢碰觸的回憶

Seemed to departing me 似乎仍糾纏著我

Of love that's true 另一份真實的愛

That one day turned my gray skies blue
曾經使我的陰天放晴

But you disappeared 但你已消失無蹤

Now my eyes are filled with tears 我的眼中充滿了淚水

I'm wishin you were here with me 多麼希望你能陪在我身旁

Stop this love that I have for you 思念中的你盡是愛的輕柔

Now that you're gone I don't know what to do
此刻,你已離去,讓我不知所措

If only you were here 如果你在這兒

You'd wash away my tears 你會拭去我的淚痕

The sun would shine and 陽光會再綻放光芒

Once again you'd be mine 你會完全屬於我

But in reality I know it will never be
但事實上,你和我是不可能的

Cause you took your love away from me
因為,你從我身邊把愛帶走了

 

 

《GUAN KOU》BLESS YOU

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()