close

 

 

QA0yBhD5QckFkFcM9ASsA.jpg  

 

I have a dream, a song to sing
我有一個夢,一首想唱的歌

To help me cope with anything
幫助我對抗一切

If you see the wonder of a fairy tale
如果你見過童話中的神奇

You can take the future even if you fail
你就可以掌握未來,縱使你失敗了

I believe in angels
我相信有天使

Something good in everything I see
我所看見的一切都是美好的

I believe in angels
我相信有天使

When I know the time is right for me
當我知道時機來臨

I'll cross the stream, I have a dream
我將涉水過溪,我有一個夢

 

I have a dream, a fantasy
我有一個夢,一個幻想

To help me through reality
幫助我熬過現實

And my destination makes it worth the while
我的目的使這一切都沒有白費

Pushing through the darkness still another mile
將黑暗拒於幾哩外

I believe in angels
我相信有天使

Something good in everything I see
我所看見的一切都是美好的

I believe in angels
我相信有天使

When I know the time is right for me
當我知道時機來臨

I'll cross the stream, I have a dream
我將涉水過溪,我有一個夢

 

 

《館口》祝福您

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    歡喜自在的~黎蘋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()